Ile trzeba jeść białka, tłuszczy i węglowodanów, by przytyć na masę?

Wrzesień 6, 2015 | Autor: odado w Bez kategorii

Prawdę mówiąc to sprawa indywidualna. Jeżeli chodzi o redukcje tkanki tłuszczowej sprawa się troszkę komplikuje. Tutaj musimy pamiętać – nie sztuka schudnąć nie jedząc (ograniczając jedzenie). Sztuka jest dopiero wtedy, kiedy jemy dużo a chudniemy. I teraz rozwinę troszkę o diecie optymalnej: dieta ta jest, dlatego skuteczna, że wprowadza się organizm w stan mi.

Ketozy -tłuszcz spala się do 50% szybciej. I teraz tak jak pisałem najważniejsza informacja: tłuszcz powstaje za sprawą węgli, więc nie musimy unikać samego tłuszczu a jedynie węgli. Sprawą kluczową jest to abyśmy nie stracili już wypracowanych mięśni, ale zredukowali jedynie tłuszcz. Tutaj można się skupić jedynie na takim podziale 2B 4W 1T w dni treningowe jak i bez treningowe.

Jednak ze względu na to, że ciężko osiągnąć spożycie tłuszczy na tak niskim poziomie, dlatego można zmienić to na wersje 2B 3,5 W 1,5 T, ale to nie jest kluczem do sukcesu. Jeżeli pragniemy radykalnych i szybkich zmian możemy zredukować spożycie węgli do 2B + taka ilość tłuszczy abyśmy nie byli głodni o 1-2g W. Z tym zastrzeżeniem ze w pierwszych dniach 2g a później jut tylko 1g.

Oczywiście taka restrykcyjna dieta będzie ciężka w pierwszych dniach, ale efekty na pewno będą zadowalające. Jednak jest prostszy sposób na utratę zbędnych kilogramów mianowicie: człowiek wszystko, co zje z reguły do 16-17 po południu spali jako energię w ciągu dnia. Tak, więc można się skupić jedynie na tym, co się je po godzinie 16 do zaśnięcia. Należy wtedy bezwzględnie przestrzegać ze jemy jedynie białko + tłuszcz bez węgli (lub przy minimalnych ilościach). Po treningu nie uzupełnimy węgli, co zaowocuje tym, że proces spalania nie będzie opóźniony o glikogen. A białko wchłania się także w otoczeniu tłuszczy.

Posiłki powinny być lekkie i nie do syta. lm wcześniej rano zaczniemy jeść tym lepiej. Nie możemy się opychać na silę. Nie trzeba się upierać przy stałych powiedzmy 6 posiłkach dziennie. Sprawą oczywistą jest to, że nie zawsze będziemy w stanie tyle zjeść.

Napisz odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *