Dieta – co zrobić by zrzucić parę kilo i czuć się przy tym dobrze i swobodnie?

Styczeń 9, 2017 | Autor: odado w Bez kategorii

Nie jest to dieta na rzeźbę tylko na redukcje tkanki tłuszczowej – dla tych którzy chcą schudnąć przede wszystkim. Dla tych którzy pragną się rzeźbić polecam dietę na masę (z zastrzeżeniem, że ogranicza się w diecie węgle). Po pierwsze, co powinniśmy zastosować to jeść dużo posiłków – podobnie jak na masę około 6-7 posiłków. A dlaczego? Metabolizm od tego się zwiększa. Oczywiście posiłki powinny być raczej skromne jednak nie możemy dopuścić do sytuacji, w której się objadamy, bo już nie mogliśmy wytrzymać. Pijemy dużo wody. Jak coś mamy w żołądku nie chce się tak jeść. Pijemy nawet do 7 litrów dziennie.

Aby skutecznie się odchudzać proponuję zastosowanie diety ubogiej w węgle a bogate w tłuszcz – jest to najskuteczniejsza metoda np.: I posiłek(8.00) śniadanie takie same 5 jajek + cebula ew. czosnek. 1 malutka kromka chleba. II posiłek(11.00) 2 serki wiejskie (2x200g). III posiłek(13.30) Jakaś rybka powiedzmy makrela (200g) + jakaś zielenina. IV posiłek (16.30) połowa kurczaka. V posiłek(19.30) 2 Schabowe lub 2 piersi z kurczaka + jakaś zielenina. VI posiłek(21.30) ser twarogowy (200-250g) +śmietana + cebulka pokrojona. VII posiłek(23.30) białko z 5 jaj.

Napisz odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *