Dlaczego nie sięgać po odżywki?

Marzec 11, 2017 | Autor: odado w Bez kategorii - (0 komentarzy)

Pierwszym argumentem, dlaczego nie powinniśmy sięgać po odżywki jest fakt, że to samo można zjeść te same wartości odżywcze w odpowiednio zbilansowanej i zrównoważonej diecie. A co odróżnia dobrą dietę od odżywek fakt, że dieta jest na całe życie a odżywki bierzemy przez pewien okres, co daje dam – chwilową moc, powiększa naszą masę czy też może powoduje lepsze spalanie tkanki tłuszczowej. Może ktoś powiedzieć ” no dobrze, ale co z tego jak ja mam tyle kasy, żeby brać tą odżywkę, ten suplement przez całe życie – faktycznie niektórych na to stać, ale odżywki mają to do siebie, że jednak muszę to powiedzieć I dzięki autopsji niszczą żołądek…. smutna, ale prawdziwa prawda. (więcej…)

Jakich zasad należy przestrzegać (dodatkowo) aby efektywnie i w krótkim czasie schudnąć? Może to nie wynika z samej diety, ale po pierwsze najważniejsza jest cierpliwość i wytrwałość. Bez tego ani rusz.  Należy jeść często minimalnie 5-7 posiłków dziennie. Oczywiście lekkich. lm jesz coś wcześniej tym jesz tego więcej (spalisz w dzień) a im później tym starajcie się mniej jeść węglowodanów. Rano jemy więcej węgli złożonych niż wieczorem. Wieczorem zastępujemy węgle białkiem i tłuszczem.

Węgli prostych staramy się unikać. Unikając węgli prostych unikamy mi. słodyczy, bardzo dużej ilości owoców (np 1 kg, 0,5 kg na raz) , miodu, soków owocowych, płatki śniadaniowe (inne rodzaje(chodzi diametralnie o unikanie słodkich potraw w nadmiarze). Jedzenie owoców. Owoce powodują szybszą przemianę materii co skutkuje szybszym spalaniem tłuszczu oraz mniejszą podatnością na odkładanie się jego w organizmie. A im mniej jest organizm podatny na ten czynnik tym prościej jest schudnąć.

Oczywiście nie można przesadzać i popadać w skrajności. Pamiętać należy, że niektóre owoce zawierają mimo wszystko troszkę węgli a te właśnie jak wiadomo powodują odkładanie się tłuszczu w organizmie. Starajmy się jeść jak najwięcej ciepłych produktów. Minimum jest ciepły obiad. Nie mając możliwości zjedzenia ciepłej potrawy przynajmniej wypijmy ciepły napój. Ciepłe posiłki zaspokoją głód na dłużej.

Odpowiednia ilość błonnika w pokarmie pozwala dłużej zachować sytość. Mowa o pełnoziarnistych produktach i warzywach. Należy pić dużo wody. Starajmy się smażyć na wodzie a nie na tłuszczu. Jak wicie tłuszcz nie wpływa na tycie, ale w naszej diecie zwykle podaje się ,schabik, ziemniaczki, suróweczka a połączenie T i W nie wyjdzie nam na dobre jeżeli chcemy schudnąć. Unikanie jedzenia potraw tzw. „fast food” – wiadomo że takie jedzenie jest to zwykle połączenie dużej ilości węgli i tłuszczy. Jeżeli już musimy jeść to czekoladę a nie czekoladopodobne wyroby. brak śmietany w zupach lub sosach – w zamian może być kefir lub jogurt – lekki.

Nie jest to dieta na rzeźbę tylko na redukcje tkanki tłuszczowej – dla tych którzy chcą schudnąć przede wszystkim. Dla tych którzy pragną się rzeźbić polecam dietę na masę (z zastrzeżeniem, że ogranicza się w diecie węgle). Po pierwsze, co powinniśmy zastosować to jeść dużo posiłków – podobnie jak na masę około 6-7 posiłków. A dlaczego? (więcej…)

Odchudzanie – przyznaj się, że jest źle.

Grudzień 10, 2016 | Autor: odado w Bez kategorii - (0 komentarzy)

„Tak, jest źle…, a bez pomocy będzie jeszcze gorzej”. Biorąc do ręki tę książkę, zrobiliście pierwszy krok ku zdrowiu. Przekartkowaliście już większość książek, zalecających łatwiejsze, łagodniejsze metody, i nie znaleźliście w nich niczego dla siebie. Stare powiedzonko mówi: mam dobrą i złą wiadomość! Najpierw zła. (więcej…)

Zrzuć wagę – świadomość, kluczem do sukcesu

Listopad 10, 2016 | Autor: odado w Bez kategorii - (0 komentarzy)

Świadomość odgrywa także kluczową rolę w leczeniu jedzenioholików. Musicie zrozumieć, że jesteście inni i jedzenie stanowi dla was wyzwanie. Każdy normalny, neurotyczny Amerykanin przestrzega diety – od poniedziałku do piątku i co drugi weekend, prawda? Z wami jest inaczej. Wy macie obsesję na punkcie jedzenia. Ono dominuje i rządzi waszym życiem. (więcej…)